Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacHeist 3 Bundle finns att köpa nu

Tråden skapades och har fått 89 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Trevligt, nu tror jag försäljningen kommer att ta fart, när folk uppfattar det som att allting hinner bli upplåst.

Ja, det har ju rasslat till ordentligt och det ser ju ut som om det kommer låsas upp helt (om inget oväntat händer ).
Gött, har redan kommit in i The Hit List och Espresso, och vill inte vara utan dem

Undrar vad siffran kommer sluta på egentligen.

Ursprungligen av Andreas Th:

Undrar vad siffran kommer sluta på egentligen.

Jag gissar på 570.000 dollar till välgörenhet.

Exakt när slutar det? Vid midnatt i USA?

Enligt en av räknare har det just nu gått 12 days 5.60 hour
av de 14 dagarna. Så det är gott om tid
Jag tror att det kommer att hamna uppåt 700 000

Ursprungligen av macwitty:

Jag tror att det kommer att hamna uppåt 700 000

Det verkar inte orimligt, det ligger redan på nästan 680 000 dollar med 20 timmar kvar.

Ah, jag trodde det var inne på sista dygnet redan. Är det så pass mycket tid kvar tror jag att min gissning inte håller.

Försökte hitta ett exakt datum för när det slutar (inkl vilken tidzon de utgår ifrån) på MH-sidan, men jag hittade inget.

'Bundle Promotion ends at Midnight, US EDT (Eastern Daylight Time), on Tuesday, April 7'

är vad jag har hört....

Ah, ja då hinner dom sälja fler än 570k, det är ett som är säkert.

Enligt grafen macwitty länkade tidigare är det nära nu:

The Hit List & Espresso will be unlocked in about 2 hours.

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2009-04-06 16:45

Nu passerade MacHeist $500000....

Ursprungligen av mikaelf:

Nu passerade MacHeist $500000....

Så bra!

Ska bli intressant att prova Espresso

Fan, två minuter sen

Well, en eloge till MH-gänget som lyckades väga av gränserna mycket bra, trots att många tvivlade en period.

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2009-04-06 17:03

Nu säljer de 2-3 st varje sekund..... enligt räkneverket på sidan
(när det inte är helt stopp p.g.a. belastningen med uppdateringar)

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2009-04-06 17:13

$10000 på mindre än 30 min... ($510000) wow

Ursprungligen av mikaelf:

$10000 på mindre än 30 min... ($510000) wow

Ketchup-effekten

  • Medlem
  • Arvika
  • 2009-04-06 19:12

Även jag köpte till slut Nu ska vi se om Espresso är nåt att ha eller om man måste ha dreamweaver ändå Kombinerat med CSSedit verkar det ju väldigt lovande dock.
Times och PhoneView verkar va fina saker också.

Ja, det var det

Nu är det väl bara att bita i det sura (?) äpplet och köpa leopard
Är det inte det ena så är det det andra ...

Red
Ledin, om du vill ha Delicious Library 2 och Multiwini så vänta inte för länge med att Twittra

  • Medlem
  • Arvika
  • 2009-04-07 09:14
Ursprungligen av macwitty:

Ja, det var det
Ledin, om du vill ha Delicious Library 2 och Multiwini så vänta inte för länge med att Twittra

Done!

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2009-04-06 23:40

då var vi över $600000..... ($100000 på 6:55)

Med 16 vakna amerikanska timmar kvar och man nu är uppe i drygt 691 000
så undrar jag om det inte blir runt 800 000 istället
men jag tvivlar på att de klarar 1 miljon

Marknadsföring kan de

Det var inget.

Senast redigerat 2009-04-07 21:15

Inte helt nytt, meddelandet kom för några timmar sedan på MacHeist forum, men det kanske kan vara intressant för de som köpt men inte följer deras forum.

Under försäljningens sista timme kommer allt annat än köpsidan att vara nerstängda för att inte belasta servrarna i onödan. När allt är över, vilket borde vara vid 5-tiden svensk morgontid, öppnar man och ger alla som köpt en glad överraskning.http://www.macheist.com/forums/viewtopic.php?id=14914

Ska vi gissa på ett program till? Ytterligare en joker man haft i rockärmen att kunna slänga in för att toppa försäljningen? När det nu inte behövdes så kommer den som bonus istället.

Sjukt prisvärt, glad jag köpte.
De har verkligen bjudit på en köpupplevelse, som Adrian sa.

Ska bli spännande att se vad för överraskning det blir. Säger som en i macheistforumet; "Will the value never cease?"

Kom bara ihåg att skilja på de som Adrians post handlar om - de program man KÖPER, som ingår i paketet

De man fått GRATIS
EventBox och under puzzlen i "MacHeist3": Process, Pandora's Pests, MacDust, KavaTunes, ShoveBox, Webbla, StickyNotes, 3D Heart DeLux, All Secure, Blitz, Fresh, OverFlow, TimePost, Hyperspaces, Agent Craig, DevonThink, StationaryPack, BabelBloX, Typinator, MiniOne Racing, iStock och Scribbles
KAN ha andra regler.
Några får man inte uppgradera, andra får man inte överföra ... men vissa fungerar som vilken köpt version som helst.

Ursprungligen av macwitty:

Kom bara ihåg att skilja på de som Adrians post handlar om - de program man KÖPER, som ingår i paketet

Ah, well, jag tror de flesta ändå tänker på paketet i detta fall (och det är ju det som tråden handlar om också, just detta paket). Det är ju främst när man köper något som man vill vara mån om att få en fullständig version.

Nu är MacHeist avslutat, de hade igång det lite extra, till ungefär 9.00 idag.

  • Medlem
  • Arvika
  • 2009-04-08 11:41

Nu har vi ju fått ett program till, Appshelf http://www.kedisoft.com/appshelf/

Appshelfs kan behövas - för att hålla reda på allt

Det var ett imponerande slut $ 842 648 till välgörenhet (88 401 paket)
Undrar om de ens själva vågat tro på ett sådant resultat

För de som registrerade sig och hamnade i något team finns nu ytterligare minst 1 program att hämta http://www.macheist.com/forums/viewtopic.php?id=15476

Äh detta kanske skulle varit i den andra tråden om MacHeist3 men den hittar jag inte

Ursprungligen av macwitty:

För de som registrerade sig och hamnade i något team finns nu ytterligare minst 1 program att hämta http://www.macheist.com/forums/viewtopic.php?id=15476

Äh detta kanske skulle varit i den andra tråden om MacHeist3 men den hittar jag inte

Hmm, och givetvis var man i team lila. Förstod aldrig vad man fick poäng för.

Bevaka tråden