Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lösenord till App store fel i iPhone, rätt i iTunes

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag försöker hämta hem applikationer från app store men mitt lösenord är inte korrekt! Jag använder samma som till mac.com och där fungerar det. Kan jag ha skrivit in något annat vid första användandet av min IPhone och var hittar jag i så fall detta? Frustrerande...

Lösenordet är inte nödvändigtvis samma som till mac.com (antar att du menar MobileMe), utan det lösenord du satte när du skapade ett Apple ID.

Tack! Jag tror att jag hittade mitt gamla apple-id. Jag trodde att det var samma...

Äh, funkar inte nu heller. Vad är det för konstigt med det här. Jag ändrade mitt apple-id och försöker nu använda det lösenordet men icke...

Nån som har en idé?

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-04-12 12:36

Skapa ett nytt konto?

Ursprungligen av kainen:

Skapa ett nytt konto?

Får tyvärr inte göra det eftersom jag redan har ett. Varken med mac.com eller me.com. Var kan felet vara? Skrev jag något lösenord när jag första gången använde Iphonen?

Jag har samma problem, så jag väntar spänt på att någon ska rida in på en vit häst och presentera lösningen

1
Bevaka tråden