Hej!
Jag heter, som mitt användarnamn antyder, Nathalie. Ska jag vara ärlig så kan jag inte mycket Apple över huvud taget. (Jag är ju kvinna!) De gör bra och snygga grejer som jag tycker är så pass användarvänliga att till och med min farmor skulle förstå hur de fungerade. Min första applepryl var en grön iPod mini. Jag trodde aldrig att en mp3spelare skulle bli snyggare. Idag har jag en iPod touch (1st gen tyvärr, vill så gärna ha nike+) och tror samma sak om den idag som jag trodde om min mini.
För övrigt älskar jag att fotografera med min nikon d90 och använder en macbook för att redigera bilderna jag tar. Macbooken är helt fantastiskt seg och jag är nära på att slå den i bitar. 2.nånting ghz, 2gb ram och 120gb. Mer vet jag ej. Dåligt grafikkort har jag förstått. Det är mest därför jag är här och kikar, för att få lite förståelse av vilken dator jag ska köpa. Tips är välkomna!
Sugen på en iPhone är jag också men det är så fruktansvärt svårt att skriva på en sån med långa naglar så jag klurar ett tag till på det..
I övrigt jobbar jag på eniro 118 118, är 22 år, bor i Sundsvall, har en katt som heter Kjell och pluggar ekonomprogrammet på Mittuniversitetet.