Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Plugg för Touchwiz till iSync?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Haninge
  • 2008-11-08 17:07

Har ett litet problem. Min flickvän har skaffat en samsung touchwiz. Och ja tänkte lägga över alla kontakter från hennes gamla k770i till den nya. från k770i har ja hittat plugin till isync så där funkar d bra. Men ja hittar inget plugin för touchwizen. Nån som fått det att funka?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-05 21:15

Köpte i torsdags Samsung Touchwiz till min flickvän då försäljaren på TRE sa att hon syncar den med sin Mac via USB kabeln. Hoppas det inbegriper iSync, borde kanske frågat.. Vi provar nu.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-05 21:27
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-05 23:12

Köpte Nova Media plugin för 9,95 EUR, slapp casha för momsen på 17% då jag har företag. Fungerar perfekt.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-01-09 20:29

Så du menar att man måste köpa ett program för att telefonen ska funka med Mac? Verkar tämligen märkligt...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-01-09 20:34

Om du inte hittar gratisprogram, hittar crackat-program, hittar lösenord eller kan programera själv, så blir det nog till att köpa..

• Medlem
  • Göteborg
  • 2009-04-15 02:40

funkade det bra?

Är Samsung F480 Touchwiz en bra telefon?
Är kameran bra?

Jag har haft Sony Ericsson K810i i flera år och varit supernöjd.
Har haft en Sony Ericsson C905 med 8 Mpix Kamera, men den har krånglat så jag har lämnat tillbaka den och funderar på att inte plocka ut en ny utan byta helt.
Jag har aldrig haft Samsung, men vill kunna synka med Mac:en förstås.

Det måste bara funka, gör det det med Samsung F480 Touchwiz så blir det en sådan.
Vad säger du?

undrar telefonica

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-04-15 09:16

Min flickvän är ganska nöjd med sin Touchwiz. Men jag tyckte knapparna/menyn är lite ologiska och stör mig på det. Tex när du ska trycka på knapp så fungerar det inte i touchskärmen utan du måste trycka på verkliga knappar som också finns nedan skärmen, känns fel.

Kameran är okej i bra ljus, men den inbyggda lampan (ej blixt) hjälper inte mycket och ger blå bilder.

Sync fungerar bra med inköp av plugin, ja.

Jag skulle satsa på en Nokia 5800 (heter den nya med touch så?) eller hellre en windowsmobil som går att synca på flera olika sätt.

En iPhone skulle jag bara köpa om jag ville spendera pengar och kunde leva med att inte kunna skriva ordentligt med pekpennan (plugin, Block recognizer (som gamla Palm Grafitti) finns för windows). Nokia skrivstil verkar ganska vettig, men provade bara snabbt och hann inte lära mig det riktigt..

1
Bevaka tråden