- saddox
- Medlem ●
- Karlstad
Den verkar väldigt lovande, framförallt är den sjukt snygg (tycker jag). Förväntar mig en massa härligt grafiskt larv i sann gammal Acne-anda. Bra även att det är fler inblandade så att det blir en riktigt praktisk maskin - en del gamla Machinedrum-skisser (som Elektron visat upp på sin hemsida) var ju mer roliga/galna än praktiska, men med rätt bollplank kan han/de troligen skapa fantastiska maskiner. Jag vill ha en!
outshape: har han gjort en video åt dig, eller har jag bara drömt det?
Mitt ha-begär slår i taket, särskilt som studion på grund av lägenhetsomständigheter har reducerats till 120 cm brett skrivbord + hyllor upp till taket. Den här, om den faktiskt blir verklighet, kommer införskaffas pronto.
Jag syftade på vissa spekulationer om personerna som är involverade i projektet.
Skippa Flashback-snacket till någon annanstans. Har också läst den tråden.
Att Jens skulle skjutit greven låter väl liiiiiiite väl långsökt.
Skippa Flashback-snacket till någon annanstans. Har också läst den tråden. Att Jens skulle skjutit greven låter väl liiiiiiite väl långsökt.
????........ Påstår BMX att Jens har skjutit Greven? Vilken Greve?
Ian Wactmeister? Snubben i ND? Kära nån, inte har väll
Ny Demokrati vunnit valet!!??............
????........ Påstår BMX att Jens har skjutit Greven? Vilken Greve?
Ian Wactmeister? Snubben i ND? Kära nån, inte har väll
Ny Demokrati vunnit valet!!??............
Nu blev det snurrigt.
Jesper skulle det stå.
I den länkade flashbacktråden finns en karl som försöker peka ut Teenage-jesper som skytten i Gamla Stan-fallet. Det är så absurt att det finns inga gränser. Och nästan kul. Trodde det var det BMX menade, men kan ha haft fel. Sorry hursom för så mycket OT.
Ja,
och det finns någon som på allvar tror det på FB!
https://www.flashback.info/showthread.php?t=898458&page=19
Egentligen finns det inga gränser för hur lustigt det är.
Den här synten måste verkligen vara grym i sitt arbetsflöde om jag ska köpa den, för jag tyckte inte den lät något speciellt.
Håller med... Men samtidigt känns det som att det är väldigt tidiga stadier på deras synth-motorer eller vad man ska kalla det. Får väl se senare om det blir mer intressant ljudkaraktär
BMX menade snacket på förra sidan i den här tråden om personerna bakom OP1:an. Det skrevs väl dessutom innan skottlossningen i gamla stan....
Nej,
det skrevs samtidigt som det diskuterades i FB-tråden.
Heualia skrev "PANG!" och BMX svarade "på vad?" och förtydligade sen att det var "vissa spekulationer" på kvällen den 22:a.
Det tolkade jag som att det refererade till detta; https://www.flashback.info/showpost.php?p=16261620&postcount=223
skrivet på morgonen den 22:a.
Skitsamma. Alla vet att det var någon på Roland scandinavia som sköt greven. Eller Daniel Owland på Elektron. O:-)