Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Där får du gratis invite till spotify för er som inte har det än! Man får 1 invite per ip men ta bara1! du behöver inte mer än 1! Tänk på att det är flera som vill ha
Jag bor inte i sverige. Däremot lyckades jag få igång spotify genom att ansluta mitt jobb-vpn. VPN-servern tycks befinnas sig i Frankrike och det gick utmärkt att registrera mig som fransos. När jag väl reggat mig så behöver jag inte ha vpn anslutet som tur är.
jag bad min bror logga in åt mig var 2a vecka från sverige, och då kunde jag köra det i två veckor tills han fick logga in åt mig igen. jobbigt, men värt det.
jag bad min bror logga in åt mig var 2a vecka från sverige, och då kunde jag köra det i två veckor tills han fick logga in åt mig igen. jobbigt, men värt det.
Om du har bredbandsbolaget så kan du få ett konto genom dem (du behöver inte välja betalvarianten om du inte vill). Logga in på bredbandsbolaget.se med användaruppgifterna och klicka på "Premiumtjänster" ganska högt upp på sidan, sen visas Spotify i listan av premiumtjänster.