Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gissa synthen.. he he

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-05-07 09:56

nästan kallback-storlek på den bilden!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-05-07 09:59
Ursprungligen av kroffe:

nästan kallback-storlek på den bilden!

orkade inte editera. Förlåt att du tog illa vid dig.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-05-07 10:16
Ursprungligen av Dego:

orkade inte editera. Förlåt att du tog illa vid dig.

Nää...inte blev jag stött...epitet "kallback" har ju positiv klang.

  • Medlem
  • 2009-05-07 10:00

Och för den som vill se panelerna i Degos inlägg, klicka länken. Så feta bilder gör sig väääääldigt dåligt i forumet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-05-07 10:01
Ursprungligen av jgb:

Och för den som vill se panelerna i Degos inlägg, klicka länken. Så feta bilder gör sig väääääldigt dåligt i forumet.

Tack.

puss

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2009-05-07 11:21

Just nu kör jag på en av de ovanlänkade designerna.. det lär bli lite fulediterande av den + trycka ut på fotopapper eller något för limning mot plåtskiva.. det borde bli snyggt.
Jag ska bara bli bekant med något bildediteringsprogram bättre än Word först. Om någon känner sig hugad så är det denna jag kommer att basera panelen på:
http://www.musicfromouterspace.com/analogsynth/SOUNDLABMINISYNTH/images/sound_lab_panel_template.gif
Dvs.. komponenterna sitter så nu och kommer att sitta så sedan.. men man borde ju kunna färglägga och snygga till lite.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-05-07 11:46
Ursprungligen av saddox:

Just nu kör jag på en av de ovanlänkade designerna.. det lär bli lite fulediterande av den + trycka ut på fotopapper eller något för limning mot plåtskiva.. det borde bli snyggt.
Jag ska bara bli bekant med något bildediteringsprogram bättre än Word först. Om någon känner sig hugad så är det denna jag kommer att basera panelen på:
http://www.musicfromouterspace.com/analogsynth/SOUNDLABMINISYNTH/images/sound_lab_panel_template.gif
Dvs.. komponenterna sitter så nu och kommer att sitta så sedan.. men man borde ju kunna färglägga och snygga till lite.

Inga extra jackar el mods?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2009-05-07 12:00
Ursprungligen av Dego:

Inga extra jackar el mods?

Nej, det kommer bara att bli två CV in, en Gate, och externt ljud in(med volymratt på baksidan).
Den kommer ju då ändå med det kunna prata med modularen på ett vettigt sätt men jobba på bra själv ändå.
Jag har dock ett kretskort till.. nånstans.. till en soundlab minisynth.. om jag får lust att bygga en utpatchad variant.. (som jag ändå kommer att göra med en SN-VOICE inom kort).

Bevaka tråden