Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Halebop Iphone

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har nu ett problem med min iphone från halebop. Har gjort allt som står samt aktiverat den genom iphone men står fortfarande ingen service? Nrflytten blev godkänd för över 1 vecka sedan men kan varken ringa lr smsa från telefonen. snabb hjälp hade vart trevligt

• Oregistrerad
  • 2009-05-06 23:45

Varför pratar du inte med halebop? Dom borde väl veta bäst?

jo fast de har bara mail så får inte svara förrän imon bitti

• Medlem
  • 2009-05-07 07:20

Min kollega hade samma problem. En omstart av telefonen var det som missats. Har du startat om telefonen efter aktivering?

Yes har startat om den ett 10tal ggr samt även tagit ut simkortet kanske 20-30 ggr. Står fortfarande avvaktar aktivering nu efter natten!?

Jag antar att du aktiverat den genom iTunes?

Jag har också en iPhone med Halebop... En sak är att Nr-flytten blir godkänd men en annan sak är NÄR Nr-flytten sker. Vilket datum har du fått då flytten ska fixas? Jag fick vänta några dagar själv, efter att jag fått min iPhone innan jag kunde ringa. Jag fick information om själva flytten direkt efter godkännandet på mail och sedan med posten.

Datumet bestäms mellan din gammal operatör och Halebop.

det står att flytten skulle gått igenom den 30 april så var ett tag sen. posten tappade bort mitt avtalsbrev.

Åh ja har aktiverat den. står avvaktar aktivering just nu bara. Åhh så segt är detta.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-05-10 11:43

Har du testat Halebop-kortet i en annan telefon? På det viste kan kan du ju ta reda på om felet ligger hos operatören eller iPhone...

1
Bevaka tråden