Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Name: hej
Adress: 192.168.1.33 (alltså iphonens ip på wlanet, ta reda på den till exempel genom att hålla musen över TightVNC-symbolen i taskbar i windows)
Password: hej
resten rörde jag inte.
Tror inte ens man behöver ändra password eller name. Som jag förstått är det enda man ska behöva göra att lägga in rätt ip i iPhonen bara.
Fy fasen vilken go app! Det var typ enda grejen jag tyckte saknades på iphone jämfört med Sony Ericsson. Äntligen slipper jag knalla "hela" vägen till datorn för att pausa en film! =P
Fy fasen vilken go app! Det var typ enda grejen jag tyckte saknades på iphone jämfört med Sony Ericsson. Äntligen slipper jag knalla "hela" vägen till datorn för att pausa en film! =P
Oj! 189 spänn! Jag köpte det när det realiserades för 49 har jag för mig. Det är det definitivt värt. Men 189 kronor har jag svårt att se att det skulle vara värt. Det finns väl några andra (billigare) har jag för mig. http://appshopper.com/search/?search=vnc
trist, mina favoritprogram var vnsea och touchpad så nu efter uppgradering märker man att motsvarigheten får man nu punga 189 för, 49 hade jag kunnat ge men 200spänn kändes saftigt. VNC programmet funkar iof hyffsat men gillade vnsea bättre.