Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Finns 10.4 på cd?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

utbruten från http://www.99.se/mac-os-x/262600-installera-uppgradera-fran-10-2-8-till-10-4-gar-det.html
Baron, admin

Ursäkta att jag kapar tråden lite, men jag har letat efter 10.4 på cd länge nu och inte hittat nånstans. Har en iMac G3 som enligt systemkraven ska klara 10.4, men jag har bara en cd-spelare i min. Behöver tydligen 10.4 för att kunna köra min nya skrivare HP C4580. Finns det någon därute som kan tänka sig att låna ut eller sälja en Tiger på cd till mig eller någon som har nåt tips vart jag ska leta? En dum fråga till sist: har en Playstation 2, men det är väl inte möjligt att installera Tiger på DVD från en sådan?

Det är nog lättare att försöka installera via en annan Macs DVD-läsare än att hitta Tiger på CD.

Stoppa in Tiger-DVDn i läsaren hos den andra Macen, starta sedan om den och håll ned tangenten T under uppstart. Koppla sedan ihop den med din iMac via FireWire så ska din iMac kunna installera från skivan i den andra macen.

1
Bevaka tråden