Hur hemligt/säkert ska det vara?
Om det mest är till för att sökmotorerna inte ska hitta materialet och att man inte vill skylta med det - men inte har behov av verklig säkerhet så finns alltid publicering till en mapp som inte har någon som helst länkning till domänens startsida
Jag tillhör två föreningar där vi lite allmän, offentlig information på mindomain.se/index.html och sidor som är länkade till den. I en helt separat mapp som vi döpt till en namn medlemmar har lätt att komma ihåg tex kaffesump1964 och i finns massor av filer och mappar, startsidan heter index.html så man kommer dit genom att skriva mindomain.se/kaffesump1964
Hackarsäker? Nej, men våra medlemmar kommer ihåg det och det kräver ingen lösenordsupport. Vi tror inte att folk är så intresserade av våra foton och protkoll men vi vill inte ha dem listade av sökmotorer eller skylta med dem. Skulle någon leta sig dit så må det vara hänt. Dessutom triggas ingen av att försöka "knäcka" systemet eftersom det inte finns något ställe man ser att det finns "mer" bakom
Lite säkert är det nog för jag har två e-postadresser publicerade där som jag inte använder till något annat ochän har jag inte fått ett enda spammail till dem
Så fundera på hur säkert ni vill ha systemet och vilka "kontrollkostander" ni vill betala (lösenordsuspport, att folk inte kommer in, triggande avhackare ....)