Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ang 2.2.1

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Umeå
  • 2009-06-01 16:10

Eftersom sökfunktionen är totalt värdelös på forumet så tänker jag bryta den gyllene regeln, jag har sökt manuellt men inte funnit.

Vet någon något om devteam kommer idas fixa så det går att låsa upp 3G telefoner med 2.2.1 eller kommer allt krut läggas på nya 3.0??

//Sebbe

• Medlem
  • Täby
  • 2009-06-02 12:09

Eftersom alla telefoner kommer kunna installera 3.0 så förstår jag inte problemet? Om dom knäcker 3.0... uppgradera och lås upp isf.

Ursprungligen av kainen:

Eftersom alla telefoner kommer kunna installera 3.0 så förstår jag inte problemet? Om dom knäcker 3.0... uppgradera och lås upp isf.

Jo men det är väl inget som talar för att man kan låsa upp 3.0 om man nu inte kan låsa upp 2.2.1.

• Medlem
  • Umeå
  • 2009-06-02 16:24

grejen varför jag undrade om 2.2.1 är att jag har en kompis som har en med det, men det verkar ha blivit ngt konstigt med Telia, för han har köpt telefonen av en annan som har hittat lr stulit lr fått den, för det fattas grejjer, jag vet inte så noga å helt ärligt så bryr jag mig inte. Men han ville iaf kunna använda den. Men då får vi hoppas på att det går att låsa upp 3.0

• Medlem
  • International user
  • 2009-06-02 16:32

Alltså du vill ha hjälp med en stulen iPhone? Jag hoppas att IMEI numret blir spärrat!!

//Rob

• Medlem
  • Umeå
  • 2009-06-02 16:40

jag vet itne om den är stuel eller inte, å jag bryr mig inte heller, det är polarns problem. Ja, om den är stulen så hoppas jag på det med, så den som äger den egentligen kan få tbx den, jag är lite suspekt på det.
Hur får jag fram IMEI numret på den? För jag antar att det går att söka på det numret?

1
Bevaka tråden