Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Var inne på mstore idag (gamla inwarehouse) för att köpa 4GB minne (2*2).
Man kan ju till att börja med tycka att dom ska sälja rätt produkter, vilket dom inte gjorde - sitter med något helt annat.
Nu fick jag äntligen rätt minnen. 2GB * 2 KTA-MB1066K2/4G
Dock så började det med att när jag bootade datorn så blev det en j-vla massa streck överallt och jag kom inte i i systemet. Och det har fortsatt krångla när jag startar datorn, att den låser sig innan jag kommer in i systemet.
...när jag bootade datorn så blev det en j-vla massa streck överallt och jag kom inte i i systemet. Och det har fortsatt krångla när jag startar datorn, att den låser sig innan jag kommer in i systemet.
Den här tråden handlar om vilka minnen du skulle välja. Om du har nya frågor, som handlar om något helt annat - sök först och kolla om det finns trådar i samma ämne. Om det finns trådar i ämnet så fortsätt där, annars starta en ny tråd med den nya frågan.
Eftersom minnesfrågan är löst, och jag inte vill att tråden ska bli mer off-topic, så stänger jag här.