Jag tycker du har en otrevlig ton här, som moderator gav jag dig ett långt och ambitiöst svar i den tråden som du inte ens brytt dig om att svara på (tack Capeman för att du kopierade det hit).
Jag förklarade samtidigt att det var fel ställe och då får jag höra att jag är "för känslig"? På vilket sätt är jag för känslig då?
Det handlar ju inte om överkänslighet, utan att vi har regler för hur man bäst tar upp sådant. Och bästa sättet är i Feedback, inte att blanda in det som en intern offtopic-diskussion i en pågående tråd om något helt annat.
Det är bästa sättet för de övriga i tråden och det är bästa sättet för dig att få uppmärksamhet för din fråga. Den hade bara drunknat i de andra över 800 inläggen i den tråden.
Och om du vill göra folk i tråden uppmärksamma på din kritik hade du möjligen kunnat posta en länk hit till denna tråd istället.
Dessutom kan du gärna rapportera enskilda inlägg om du tycker att någon (medlem eller moderator) beter sig dåligt, då får moderatorerna se det och kanske kan säga till den som sänker stämningen.