Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp, bilder och sms saknas efter uppdatering till 3.0

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hjälp, bilder och sms saknas efter uppdatering till 3.0

Jag behöver hjälp...!!!

Jag har uppdaterat till 3.0 och allt gick kanon, jag gjorde en säkerhetkopiering innan uppdateringen. Problemet är nu att bilder och sms inte har uppdaterats utan jag verkar ha förlorat allt seden långt tillbaks (massor med viktiga sms och bilder) men allt annat verkar ok.
Finns det något jag kan göra? Hur kunde det bli så här? Snälla hjälp mig.

Ursprungligen av 356Speedster:

Jag har uppdaterat till 3.0 och allt gick kanon, jag gjorde en säkerhetkopiering innan uppdateringen. Problemet är nu att bilder och sms inte har uppdaterats utan jag verkar ha förlorat allt seden långt tillbaks (massor med viktiga sms och bilder) men allt annat verkar ok.

En backup gjord i iTunes brukar ta med SMS och bilder. Om du går in i iTunes under Inställningar och kollar, när gjordes din senaste backup?

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-23 08:48

Den senaste backupen får inget datum. Men jag gissar på att det gjordes ingen backup före uppdateringen. och efter uppdateringen valde han en gammal backup fil.

//Rob

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2009-06-23 11:08
Ursprungligen av Robo-X:

Den senaste backupen får inget datum. Men jag gissar på att det gjordes ingen backup före uppdateringen. och efter uppdateringen valde han en gammal backup fil.

//Rob

Det står alltid till höger om backupen vilket datum och tid den är gjord på.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-23 11:15
Ursprungligen av joakimo:

Det står alltid till höger om backupen vilket datum och tid den är gjord på.

Jag menade i filnamnet. Till höger i listan står datumet det är sant.

//Rob

Ursprungligen av Robo-X:

Jag menade i filnamnet. Till höger i listan står datumet det är sant.

Jag förstår inte ens hur du kan se filnamnet under Inställningar -> Enheter i iTunes, vilket var vad jag pratade om.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-23 23:10

http://supercrazyawesome.com/ kanske kan hjälpa. Med det kan du rädda foton etc. från gamla säkerhetskopior.

Kollade nu och alla sms 6 månader tillbaks i tiden är borta...

Ursprungligen av 356Speedster:

Kollade nu och alla sms 6 månader tillbaks i tiden är borta...

Men du svarade inte på frågan om när iTunes säger att senaste backupen gjordes. Den du ser under Inställningar -> Enheter.

Du ställde alltså in iPhonen efter en säkerhetskopia som tagits nyligen, ändå saknas de?

1
Bevaka tråden