Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

YouTube fungerar inte efter uppgradering till 3.0

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-06-21 10:02

Ngn som har lösningen på varför mitt YouTube inte funkar längre på min iPhone m ä,
efter uppgradering till 3.0. Allt övrigt funkar perfekt!

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-06-21 10:04

Det är en känd bugg, så vitt jag vet finns ännu ingen fix för detta.

Edit: Jag kanske var lite snabb i vändningen där, skulle ju frågat vilken iPhone du hade

Senast redigerat 2009-06-21 18:37
  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-21 11:09

Fungerar för mig.

Gör en komplett restore och börja om från start
med din telefon. Det skulle kunna hjälpa

Det var något problem med inställningsfiler som ställde till det under betorna

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2009-06-21 11:26
Ursprungligen av gert:

Ngn som har lösningen på varför mitt YouTube inte funkar längre på min iPhone m ä,
efter uppgradering till 3.0. Allt övrigt funkar perfekt!

Är det en iPhone 2G eller 3G?

Jag hade samma problem med min Iphone 2G, när jag installerade 3.0 via ITunes fungerade inte Youtube och "nuvarande plats" i Google maps. Då installerade jag om 3.0 med PwnageTool_3.0 istället
och nu fungerar allt som det skall för mig igen...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-06-21 16:26

Der gäller iPhone 2G

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2009-06-21 21:02

Kör redsn0w eller PwnageTool på den så kommer det att funka med YouTube igen.

http://www.ifun.se/

har oxxå en 2g lur som youtube ej fungerar på efter j ag uppdaterat den till 3.0 och kört redsnow

Vad ska man göra? dumfråga om man restorar och kör om då förlorar man alla bilder osv på mobilen? eller kan man spara det innan man kör en restore?

Eller ska man vänta på quickpwn för windows och hoppas att det löser youtube problemet?

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-06-24 16:55
Ursprungligen av dragonevo:

har oxxå en 2g lur som youtube ej fungerar på efter j ag uppdaterat den till 3.0 och kört redsnow

Vad ska man göra? dumfråga om man restorar och kör om då förlorar man alla bilder osv på mobilen? eller kan man spara det innan man kör en restore?

Eller ska man vänta på quickpwn för windows och hoppas att det löser youtube problemet?

Jag körde redsnow på en PC till en 2g lur. Funkar klockrent för mig. Gör så att du säkerhets kopierar den sen gör du om hela processen men ny mjukvara osv sen använder du din säkerthets kopia så skall du få tillbaka telefonnumrenna och all andra inställningar osv.

Citera mig inte på detta men jag ser inte varför det inte skulle fungera men vänta på lite mer svar så jag inte lurar dig.

1
Bevaka tråden