Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag vill minnas att det ska finnas någon app som heter installer och som ska möjliggöra programnedladdning utöver det vanliga. Någon som vet vart man hittar detta program ?
Ahh du menade gamla installer. Trodde du menade den andra nästan likadant namngivna som installer. Installer skall det inte vara problem att prata om bara den andra som nästan heter samma sak
Nu när Installer inte finns kvar funderar jag på, finns det något liknande program som har kommit än eller är det bara att vänta och se om/när det kommer?
Nu när Installer inte finns kvar funderar jag på, finns det något liknande program som har kommit än eller är det bara att vänta och se om/när det kommer?
ja men hittar man alla program där då? för på installer kunde man ju hitta i princip alla program även de som finns i app store. Finns det i cydia med?
ja men hittar man alla program där då? för på installer kunde man ju hitta i princip alla program även de som finns i app store. Finns det i cydia med?
Det är inte tillåtet att prata om piratkopiering på forumet, så hur man får tag på programmen som finns i appstore på andra sätt än genom appstore får du söka dig till på andra ställen än på 99.se.
/Admin