Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ändra nummer till röstbrevlådan

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skänninge
  • 2009-07-23 19:58

Hittar bara gamla svar på denna fråga, vars svar inte verkar fungera längre...

Kan man byta nummer till röstbrevlådan? Har en Halebop-låst 3G, men allt förinställt pekar mot Telia, inkl. röstbrevlådan, Det står även Telia som operatör.

(ja, jag vet att Halebop bara är ett Telia-varumärke...)

  • Medlem
  • Skänninge
  • 2009-07-23 21:07

Det är precis det jag menar med gamla svar, det funkar inte, inte för mig i alla fall...

Ursprungligen av Clas:

Det är precis det jag menar med gamla svar, det funkar inte, inte för mig i alla fall...

Funkar det inte att ändra numret till ditt mobilsvar? När jag satt på tele2 på fw 3.0 för ett par veckor sedan kunde jag lägga ändra mobilsvarknappens nummer med hjälp av det där.

  • Medlem
  • Skänninge
  • 2009-07-23 22:37

Nej, det blinkar till på displayen, men man hamnar fortfarande hos Telia (tror jag, tanten i andra änden säger att det inte går att nå från mitt abonnemang).

du har ringt?:

*5005*86*yourvoicemailphonenumber#

  • Medlem
  • Skänninge
  • 2009-07-23 22:49
Ursprungligen av theplague:

du har ringt?:

*5005*86*yourvoicemailphonenumber#

Jag slår in *5005*86*147# och trycker "Ring"

Även jag har problem att ändra mobilsvar, jag vill ändra från Tele2 till företagets mobilsvar vilket inte funkar.
Kan det ha att göra med Tele2 Bundeln?

  • Medlem
  • Lund
  • 2010-02-11 22:17

Någon som kan hjälpa mig att ändra numret till röstbrevlådan i min iPhone. Jag har Telenor men ska ändra till ett i företagsnummer xxxx.

1
Bevaka tråden