Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Batteriet är nog slut, vad är problemet annars?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Ånge
  • 2009-07-26 19:07

Hej igen.
Nu har jag köpt Sensor hållaren RunAway och provade den enligt anvisningarna på förpackingen men, som jag sagt förut, så funkar det inte! Nu tror jag att det är batteriet som är slut, eftersom jag har provat ALLT man kan göra för att få det att funka.
Jag använde sport kitet för ett tag sedan och då hade jag stoppat ner sensorn i plösen under sulan (för er som inte vet). Det var ofta gånger då jag inte använde programmet och tog inte upp sensorn. Jag tror att batteriet kan ha tagit slut under den tiden i sensorn.

Imorgon tänkte jag gå till Apple butiken, och fråga om jag kunde byta ut sensorn mot en ny.
Vad tycker ni om det förslaget? Skriv gärna vad ni har för teorier!

Min första sensor dog efter ca ett år och tre månader. Jag orkade aldrig stänga av/på den. När jag gick till Macoteket hade de fått in enstaka exemplar som hade dött tidigare, och om det var inom ett år bytte de ut den kostnadsfritt. Jag fick alltså betala för en ny

  • Medlem
  • Ånge
  • 2009-07-27 09:44
Ursprungligen av The Introvert:

Min första sensor dog efter ca ett år och tre månader. Jag orkade aldrig stänga av/på den. När jag gick till Macoteket hade de fått in enstaka exemplar som hade dött tidigare, och om det var inom ett år bytte de ut den kostnadsfritt. Jag fick alltså betala för en ny

Okej, eftersom jag inte har kvittot kvar så vet jag inte när jag köpte sensorn men jag tror att den är mer än ett år gammal, så jag får prata med macoteket. Vilket macotek går du till?

1
Bevaka tråden