Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify till iPhone släppt.

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2009-07-15 17:07

MSGA.se Bilder Spotify till iPhone

Jailbreaka din iPhone sen tankar du Spot via Cydia så är det klart. Dock behöver du ett Spotify Premium konto för att det ska fungera.

Hur grymt som helst!!!
Nu är det bara att vänta på att det finns version där det inte krävs premiumkonto...

//Irre

Ursprungligen av ihrelius:

Hur grymt som helst!!!
Nu är det bara att vänta på att det finns version där det inte krävs premiumkonto...

//Irre

Det kommer dock inte, eftersom APIn som används kräver att användaren har ett premiumkonto.

• Medlem
  • International user
  • 2009-07-15 19:00

Släppt och släppt, inte officiellt direkt.. bara ett fulhack.

Har funnits i betaversioner ett tag.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-07-15 19:30

Det här hör hemma i jailbreakardelen av forumet.. Sluta luras..

• Medlem
  • Askersund
  • 2009-07-15 23:41

Tack för tipset!
Har hört att det varit på g länge, men kände inte till beta-versionen.
Jag tycker iaf att det är värt att punga ut 99 kr / månad för en sån bra tjänst som spotify när man både kan ha det i datorn och i telefonen. 99 kr / månad för att lyssna på i stort sett vilken musik man vill.

• Medlem
  • International user
  • 2009-07-16 00:30
Ursprungligen av oski:

Tack för tipset!
Har hört att det varit på g länge, men kände inte till beta-versionen.
Jag tycker iaf att det är värt att punga ut 99 kr / månad för en sån bra tjänst som spotify när man både kan ha det i datorn och i telefonen. 99 kr / månad för att lyssna på i stort sett vilken musik man vill.

... vilken mainstream musik man vill ja

• Medlem
  • Askersund
  • 2009-07-16 00:39

Playlists?

Ursprungligen av zappee:

Ja, precis. Notera "... i stort sett vilken musik man vill."

Jag får inte fram mina playlists. Är detta inte fixat? Någon mer som har samma problem?

Edit: Angående playlists så har jag forskat lite och det verkar inte vara fixat, men man kan lägga till egna playlists genom att klicka på spotifylänkar i Safari på iPhone. Man kan t ex maila sin playlist URL till sin iPhone och klicka upp länken i Safari, för att sedan klicka på den i Safari så att den öppnas med Spot och läggs till.
Lycka till!

Senast redigerat 2009-07-16 01:31
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-07-16 10:51
Ursprungligen av zappee:

Öpp öpp öpp, så ska man inte säga. Det finns OERHÖRT mycket på Spotify och det jag lyssnar på kan jag nog inte säga är mainstream. Sen saknas det en del, men seriöst, bättre tjänst än detta får man leta efter !
Spotify gratis + Audacity = <3

• Medlem
  • Nässjö
  • 2009-07-27 12:13

Kan nu meddela att spotify kommer officiellt till iPhone utan jailbreak med en offline feature.

YouTube - Spotify for iPhone preview

• Medlem
  • Askersund
  • 2009-07-30 10:56
1
Bevaka tråden