Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilka gillar Ipods original hörlurar?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Ånge
  • 2009-07-10 15:57

Hej. Vilka gillar ipods hörlurar som man får med i paketet till sin ipod?

Det är såhär att jag har använt mina, men efter ett litet tag så har dem börjat låta sämre och det gråa gummi runt lören har lossnat, så jag är ganska negativ mot dem, men jag gillar designen tyvärr.

Så, vad tycker ni om dem?

Jag använder de bara på vintern när jag har mössa och ordentliga lurar blir knepigt, men jag tycker de låter acceptabelt och har inte märkt att de gått sönder.

  • Medlem
  • Ånge
  • 2009-07-10 20:23
Ursprungligen av Laseranders:

Jag använder de bara på vintern när jag har mössa och ordentliga lurar blir knepigt, men jag tycker de låter acceptabelt och har inte märkt att de gått sönder.

Okej, men då har jag använt hörlurarna mer än dig.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2009-07-10 16:44

Väldigt dåliga om man jämför med andra...
Jag gillar sladden till dom, därför gjorde jag såhär:

  • Medlem
  • Ånge
  • 2009-07-10 20:22
Ursprungligen av fedi-93:

Väldigt dåliga om man jämför med andra...
Jag gillar sladden till dom, därför gjorde jag såhär:

Oj! Vad uppfiningsrik du var då, hur tog du dig till?

  • Medlem
  • Skövde
  • 2009-07-10 22:16
Ursprungligen av Ipod<3:

Oj! Vad uppfiningsrik du var då, hur tog du dig till?

Apple hörlurarna hade gått sönder och var inget vidare, och syrrans hörlurar funkade men sladden till dom glappade. Så jag köpte en lödkolv och lite löd tenn, och höll på lite Det är bara få upp skalet på dom, löda bort sladden, löda till apple sladden osv... Väldigt enkelt!

  • Medlem
  • Ånge
  • 2009-07-11 14:27
Ursprungligen av fedi-93:

Apple hörlurarna hade gått sönder och var inget vidare, och syrrans hörlurar funkade men sladden till dom glappade. Så jag köpte en lödkolv och lite löd tenn, och höll på lite Det är bara få upp skalet på dom, löda bort sladden, löda till apple sladden osv... Väldigt enkelt!

Haha okej, det låter svårt men det är rätt enkelt..

  • Medlem
  • Kristinehamn
  • 2009-08-01 12:37

För att vara en lur som inte sitter i hörselgången så tycker jag att det är ett fullt godkänt ljud. Tycker det är bra med en lur som inte blockar allt ljud utifrån när jag ev.v. är ute och går.

1
Bevaka tråden