Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söker app för enkla inställningar typ BossPrefs

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-05 10:47

Jag trodde det fanns det "jag söker en viss app"-tråd, men jag sökte och kunde inte hitta nån. Så jag testar här.

jag söker en app som samlar inställningar, typ sätta på och av wifi och alla andra såna typ av inställningar man använder ofta. jag hade en sån förut som jag hittade via cydia/installer, men nu har jag inte det längre. sökte igenom appstore men lyckades inte hitta ngt. men det känns som att det borde finnas...

tack tack

sbsettings kanske är vad du söker? finns via cydia, när det är installerat drar du fingret från vänster till höger längst upp på displayen

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-05 11:24

som sagt, jag har inte det längre. och vill inte ha cydia, jag är ute efter ngt liknande från appstore.

• Medlem
  • Järfälla
  • 2009-08-05 18:58

Det finns inget sådant i AppStore då detta kräver root-access

• Medlem
  • Värmdö
  • 2009-08-05 19:41

* flyttade tråden *

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-05 22:38

kan vara bra att säga VART man flyttar tråden... en admin byter rubrik utan att säga ngt, en annan väljer att flytta den. lite rörigt..

• Medlem
  • Värmdö
  • 2009-08-06 11:08
Ursprungligen av martenj:

kan vara bra att säga VART man flyttar tråden... en admin byter rubrik utan att säga ngt, en annan väljer att flytta den. lite rörigt..

Den länkas från där den ursprungligen låg, antingen permanent eller under en viss tid.

Kollade in en kompis Andriod häromdan, skitsmidigt att slå av och på blåtand samt wifi. Utan att starta någon app eller bläddra i någon meny.

1
Bevaka tråden