Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

PowerSupport Skyddsfilm

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Letar efter någon buik som har Powersupports crystal skyddsfilm Power Support Crystal skyddsfilmsats fr iPhone 3G - Apple Store (Sverige) mer än apple store. Hade denna skyddsfilm till 2g så letar nu till en 3Gs.

Priset på applestore blir 229 med frakt vilken ialla fall jag tycker är lite för mycket för bara en skyddsfilm för glaset. Så om ni hittar någon butik som har det så tipsa gärna.

• Medlem
  • Nässjö
  • 2009-08-07 13:57

Jag letade också runt efter en butik som sålde det m,en gav upp så jag köpte där.

Jag funderar på att köpa invisibleSHIELD när jag väl får min 3GS... Någon som har testat den?
ZAGG | invisibleSHIELD | Apple iPhone 3G/3GS Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield

Finns bland annat på Webhallen: http://www.webhallen.com/sok.php?sokord=invisibleshield

Ursprungligen av almeling:

Jag funderar på att köpa invisibleSHIELD när jag väl får min 3GS... Någon som har testat den?
ZAGG | invisibleSHIELD | Apple iPhone 3G/3GS Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield

Finns bland annat på Webhallen: WEBHALLEN.com

Jag har använt ZAGGS Invsible shield till Ipod Touch. Och jag tycker de funkar skitbra!! Det är en aning petigt att få dit, men är man bara noggrann och har tålamod så blir även resultatet därefter.

Köpte en till 3G:n innan den hade släppts i Sverige, men sket i att köpa en Iphone för jag tyckte det var för dyrt. Men snart kommer min 3Gs, tur för mig att de inte ändrat på något till storleken!

Så jag kan varmt rekommendera den!

För att underlätta "installationen" av en Invisible Shield så bör man använda rikligt med sprejen som föjler med, då blir det enklare att flytta runt den, och trycka ut luftbubblor.

Är det någon som köpt powersupports crystal film set till 3Gs?

• Medlem
  • Nässjö
  • 2009-08-10 21:25
Ursprungligen av dennislodh:

Är det någon som köpt powersupports crystal film set till 3Gs?

Ja jag har det, det är ju samma telefon så, men om jag skall vara ärlig åker skiten av snart då det smetar som fan på den. Utan skydd så smetar det mindre.

Ja jag tycker samma sak, jag hade skyddet tidigare till 1 Gen Iphone och då hade skyddsfilmen ett diskret mönster men nu är det som vilken plast som helst. Men jag misstänkte att det va Anti-Glare Film som jag hade tidigare.

1
Bevaka tråden