Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Program för att tanka från iTunes shares

Tråden skapades och har fått 80 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Citat:

Skrevs ursprungligen av tsz
Det var ett tag sen sist, men nu har jag lagt upp en ny version.
Jag har haft mycket annat och göra så alla önskemål har inte infriats men några har...

Ladda ner

Man tackar... provar genast.

Kanon att man kan sortera efter album nu!

  • Oregistrerad
  • 2003-05-06 20:36

Mycket trevligt. Det här blir bara bättre och bättre, tack. En fråga bara; varför en så bred list mellan musiklistan och nerladdningsfältet? Sen att den bara blir bredare ju mer man förstorar fönstret är kanske inte så lyckat.

Senast redigerat 2003-05-06 20:51
  • Oregistrerad
  • 2003-05-06 20:45

Ytterligare en tanke, varför lägga inte lägga hur många låtar man hittat vid sökning just vid sökningens inmatningsfält? Det skulle kännas mer naturligt bara.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-06 21:01
Citat:

Skrevs ursprungligen av grand_master
Kanon att man kan sortera efter album nu!

Hur? När jag klickar på "Album" händer inget. Allt är i en enda röra. Vet inte riktigt vad det sorterar efter...

Om jag kunde begripa varför varje nedladdning dör efter 2.8 MB?? Har haft samma problem med version 2 och nu 4 Funkade det, vilket kanonprogram! Skulle betala för att få en fungerande version. För det är väl inte min ISP (Kabelvision) som spökar?

  • Avstängd
  • 2003-05-06 21:05

98.6.104.150

24.145.240.142

68.35.25.180

24.136.234.83

69.3.67.102

Citat:

Skrevs ursprungligen av Leijonkungen
Hur? När jag klickar på "Album" händer inget. Allt är i en enda röra. Vet inte riktigt vad det sorterar efter...

Sant, märkte också det...

  • Medlem
  • 2003-05-11 21:25

Ett jättebra program! En sak som borde finnas med är att kunna markera de låtar man vill ha och sedan tanka ner dem istället för att behöva ta hem en låt i taget!

  • Oregistrerad
  • 2003-05-12 18:51

Blir bara bättre och bättre.

Jag märkte att om jag trycker på abort knappen och jag är inte inloggad på någon server så kraschar programmet.

//Rob

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-05-12 19:16
Citat:

Skrevs ursprungligen av Robo-X
Blir bara bättre och bättre.

Jag märkte att om jag trycker på abort knappen och jag är inte inloggad på någon server så kraschar programmet.

//Rob

Låt bli det då

  • Oregistrerad
  • 2003-05-13 01:32

Snabbt att gå ut ur programmet på det sättet

//Rob

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-05-13 22:08

Mindre uppdatering. lite buggfixar och sortering.

Ladda ner.

  • Avstängd
  • 2003-05-13 22:09

Tackar tackar

  • Oregistrerad
  • 2003-05-13 22:54

Utmärkt. Ett förslag. Är det möjligt att varannan rad i listan har en lite mörkare ton? Likadant som i iTunes.

//Rob

Härligt tsz! Fungerar utmärkt här! Respekt!

/fr8

Hmm… jag satt och funderade på lagen vad gäller detta program… Det kan ju knappast vara olagligt att ha sin låtlista visad utåt, eftersom det är en funktion inbyggd i iTunes, äve om det är olagligt att dela ut musik på Internet. Och så vitt jag vet är det lagligt att ladda ner musik från Internet… Är det lagligt att använda ett sånt här program? För om det är det så måste ju detta vara ett för alla parter helt lagligt sätt att "pirata" musik… En person som visar sin låtlista för allmänheten kan ju inte veta att folk kanske använder detta program…

Nåt jag har missat?

  • Oregistrerad
  • 2003-05-14 12:51

Verkar som det dykt upp ett annat program som tillåter att man kan ladda ner låtar från andra bibliotek. Islurp.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/19512
Inte bra enligt min mening eftersom jag skulle vilja ha kvar Itunes i sitt nuvarande format. Bara att vänta på att Apple sätter stopp nu då.

Citat:

Verkar som det dykt upp ett annat program som tillåter att man kan ladda ner låtar från andra bibliotek. Islurp.

http://ileech.sourceforge.net/

iLeech gör samma sak.

  • Medlem
  • 2003-05-15 17:28
Citat:

Skrevs ursprungligen av tsz
Mindre uppdatering. lite buggfixar och sortering.

Ladda ner.

Jättebra program
Skulle du fixa så att man kan markera flera låtar och ladda ner så att dom kopieras en efter en så skulle jag bli överlycklig!:D

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2003-05-28 00:59
Citat:

Skrevs ursprungligen av Micke F
Detta är väl ett utmärkt sätt att ge Apple dålig cred för sin strävan att göra Mac-plattformen ochiTunes till ett "rumsrent" medel att dela med sig av musik.

Tänk två gånger...:mad:

Man ska aldrig säga "vad var det jag sa", men...
Starkt jobbat...

Bevaka tråden