Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone 3gs från bostinen hjälp.

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Södertälje
  • 2009-08-17 20:43

Tjena killar jag har kommit i kontakt med en kille som säljer iphone 3gs från bostinen han säger att de är inte jailbreakade och att de funkar lika bra som en iphone från italien att det är bara att köra in sim kortet och köra på. Nu e min fråga kan detta stämma eller är den Jailbreakad eller vad man brukar kalla det ?

Tack i förhand.

  • Medlem
  • 2009-08-18 00:47

Bostinen?

  • Medlem
  • International user
  • 2009-08-18 02:16

Bosnien ska de nog vara.
För o svara på frågan så vet jag inte 100, men vad jag läst o hört är de bara Italien o Belgien som säljer dom olåsta i hela Europa. Så låter skumt tycker jag de kommer upp nu isf.

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2009-08-18 11:58

Okej då väljer jag att avstå från att köpa isåfall eller om någon har lite mer information så skulle det uppskattas tack-

iPhone säljs inte (officiellt) i Bosnien (kolla Apples lista) så allt hänger på varifrån han får sina telefoner. Är de Italien-köpta borde de vara olåsta, men vem vet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-18 17:43

Sedan finns det redan trådar om köp av iphones utomlands... behövs inte starta en tråd för varje land i världen.

Fan 20hz. Du borde bli moderator, du hade säkert lyckats stänga fler trådar än alla gör tillsammans nu. Tror det är tredje "starta inte en ny tråd" inlägget från dig jag ser....idag....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-18 18:30

PeeMaN: Du tycker inte att jag har rätt? Ju fler som tänker och faktiskt söker ju mindre skittrådar och ett trevligare forum. Inte sant?

Jag tycker bara att du ska låta administratörerna sköta det där och sluta gnälla... Det är vad jag tycker.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-18 18:55
Ursprungligen av PeeMaN:

Jag tycker bara att du ska låta administratörerna sköta det där och sluta gnälla... Det är vad jag tycker.

Det är din åsikt.

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2009-08-18 19:59

Aja tråden tycks ha spårat ur jag har fått mina svar tack och jag ber om ursäkt om den va onödig.

1
Bevaka tråden