Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone från Usa, Svenskt språk? Snabbt svar!

Tråden skapades och har fått 41 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-19 09:54
Ursprungligen av emmaklang:

Men jag kan ringa och skicka sms...ahhh dumma iphone

Absolut, det kan man på en Nokia också
Tyvärr låter det som att du fått tag på en fejk/kopia av iPhone.

• Medlem
  • International user
  • 2009-08-19 09:58

Det skulle vara intressant att veta hur välgjorda fejklurarna är. Om USB-kontakten ser likadan ut och om gränssnittet ser ut som på en riktig. I så fall är det ju lätt att bli lurad.
Fast vem fan köper en som har röd baksida?

Misstänkte d. Tack alla för hjälpen. Återkommer om jag får problem med DEN RIKTIGA som jag snart ska köpa

Du Konrad... d finns ju massor av baksidor att köpa till lurarna, iaf dom från Usa ROSA, mönstrade, lila.. eller alla d e oxå fejk..:) Naiva jag.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-19 10:06
Ursprungligen av emmaklang:

Du Konrad... d finns ju massor av baksidor att köpa till lurarna, iaf dom från Usa ROSA, mönstrade, lila.. eller alla d e oxå fejk..:) Naiva jag.

Inget du köper som är Apple orginal. Klart det finns skal till den som alla andra mobiler. Vad fick du betala för din? Kan du lämna tillbaka den? Vore intressant om du kunde fota av den och posta bilder här. Alltid skoj att se

Ps. Du kan få köpa min, med RÖD baksida, så kan du se hur fin den e...+ kartong+laddare+bruksanvisning..
Vad vill du betala Ds.

• Medlem
  • International user
  • 2009-08-19 10:08

emmaklang är nog en skämtare. Ingen jag lägger mer tid på.

Är jag en skämtare för att jag köpt en fejkad iphone..Måsåvara. D var min första iphone, jag jag litade på honom jag köpte den av. Tack för hjälpen ändå.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-19 10:47

Emma lägg upp en bild på den, man kan nog ganska snabbt avgöra om det är en iPhone eller inte

Ursprungligen av lilledanne:

Ja, till 98%. Suck..

Omg!!

......

Bevaka tråden