Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag förmodar att du syftar på att du inte kan svara på inlägg. Det har alltid varit så att man inte kan svara på inlägg bland radannonser. Som jag förstått är det för och undvika en massa "chattande" i dessa trådar.
Är du intresserad av en radannons kontaktar du den som satt ut annonsen antingen per PM eller via mail.
Jag kan inte skriva ett inlägg i någon av diskussionerna, på det sätt som jag gör nu när jag svarar dig.
Om man kollar på t.ex den här tråden: http://www.99.se/musikprylar-saeljes/269257-musikprycklar.html , en tråd som jag bumpade igår innan mina auktioner gick ut, så är det ganska uppenbart att det gick bra att skriva inlägg där tidigare, något som i alla fall jag tycker är(/var!?) en bra funktion!
...eller menar du att någon ändrat så att ingen kan skriva inlägg där från och med idag?
Jag kan inte heller skriva svar i annonserna. Vad menar Mikael E med att det inte skulle vara möjligt? det är ju en massa responser där, tex när någon skriver "PM skickat".