Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag lyfter hatten för Björnströms förmåga att starta forum, teamet och medlemmarna för att ni gjort 99musik till var det är och önskar föreningen lycka till i driften och utvecklingen av nyfödda 99musik.
Jag gillar i o f s inte separationen, men det är bara för att det är så bekvämt för mig som sysslar med både mac och musik:) Nu får jag ju gå till två sajter (siter, sites) och det är ju mycket jobbigare:)
Jag gillar i o f s inte separationen, men det är bara för att det är så bekvämt för mig som sysslar med både mac och musik:) Nu får jag ju gå till två sajter (siter, sites) och det är ju mycket jobbigare:)
Precis. ProTools och Logic. Traditionen i proffsmusikvärlden är ju helt klart Mac, precis som i DTP-världen. Svårt att avgränsa dock - ett gäng musiker, ska de bara få snacka om ett par program? Mot den bakgrunden är det naturligtvis vettigt med 99musik.se
Ursprungligen av Björnström:
Vilka musikforum tycker du skulle passa här på 99.se? Jag tänker på på tex "Logic" som är ett Appleprogram men det lär ju finnas fler ämnen?
Bah. Jag har skrivit i "Snälla flytta över mitt konto till 99musik"-tråden, men mitt konto verkar inte ha blivit överflyttat. Ingen svarar heller på 99musiks info-adress. Någon som kan vara snäll och flytta över mitt konto?
Men jag verkar ha konto på 99musik, fast jag inte bad om det. Det är förstås för att jag skrivit några inlägg för länge sedan. Nu har jag varit inne och bett 99musik ta bort mig (döpa om mitt konto).