När jag försöker öppna mejl så öppnas inkorgen ett kort ögonblick sedan kommer felmeddelandet:
"Mail avslutades oväntat.
Klicka på Öppna igen för att öppna programmet igen. Den här rapporten skickas automatiskt till Apple."
Och när jag klickar på "Öppna igen" händer samma sak igen... och igen...
Hej, förstår att 99.se är lite stort och omtumlande när man kommer i första gången, jag vill ändå be dig att du kollar den stora "översikten" (Klicka på MAC, i raden det står MAC IPHONE IPOD SÖK), leta sedan reda på det område du tycker passar bäst för ditt problem. Mail kanske passar bäst i "Apple programvara". Genom att du gör så så får du hjälp av de som brukar kika runt i den forumdelen.
Jag har läst i ngn av installationstrådarna att man skulle flytta ngn mapp. Starta mail och sedan flytta tillbaka den. Jag är osäker på exakt var - för det är säkert INTE skrivit på rätt ställe
The Rosetta Stone är en stentavla med samma text på flera gamla språk, den finns på British Museum, London - om de inte återlämnat den till egypten.
Apple har en "Översättare" i systemet som gör att man kan köra äldre program (enkelt uttryckt). Den installeras inte automatiskt i 10.6, utan installeras vid behov.
Alla program klarar dock inte tala om att den skall laddas in.