Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Vet inte om det har varit uppe i de förra "årstidsbilder-trådarna" men det vore trevligt att läsa vilken kamera, objektiv, inställning osv. man använde när man tog bilden.
Vet inte om det har varit uppe i de förra "årstidsbilder-trådarna" men det vore trevligt att läsa vilken kamera, objektiv, inställning osv. man använde när man tog bilden.
Tagen i morse...
Tagen med Canon 50D med Canon EF-S 17-85/4-5,6 IS USM (Bländare vidöppen, slutartid 1/2000) har ändrat vitbalansen lite lätt i Aperture
Bilder tagna häromdagen, jag har absolut ingen erfarenhet, köpte en kamera för någon vecka sedan och försöker lära mig allt jag kan. Här är dock lite, nu när hösten väl är här.
Vet inte hur jag hade lyckats, men jag hade helt glömt bort höst-tråden. Massor med fina bilder här, extra kul att titta på nu när vintern är runt hörnet och den vackra färgglada hösten är på väg att bli mörk och blöt och kall.