Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spot (Spotify) i Cydia

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-06 23:02

Jag instalerade nyss spotify i min Iphone. Helt värdelöst. Eller så är det jag som inte fattar. Satte mig på tvärbanan på väg till jobbet och laddade ner ett album med Salif keita. När jag kom fram till jobbet 30 min senare höll den fortfarande på å sökte. Meningen är väll att man ska kunna lyssna på musiken det här årtiondet. Har försökt att göra spellistor också. Följde en manual jag hitta på nätet. Då ska man gå in och kopiera sin spellista på spotify på sin dator. Sedan klistra in i ett mail och skicka till sig själv. Sen ska man öppna det i sin Iphone och klicka på länken och så ska spellistan läggas i Spot i Iphonen. Skit enkelt. Det är bara det att det inte går att klicka på länken man har klistrat in i sitt mail till sig själv.

Är det nägon mer än jag som har samma problem eller som kan berätta hur man ska göra?

Vart hittade du den appen??
Kan inte hitta någon spotify app på appstore??

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-06 23:29

spotfify finns ännu inte på appstore, det du säkert körde är spot som finns genom ex cydia.

vänta och se när riktigt spotifyn kommer ut från spotify själva så kan du testa det istället.

• Medlem
  • Värmdö
  • 2009-09-06 23:33

*Ändrar rubriken så det inte blir några missförstånd*

• Medlem
  • International user
  • 2009-09-07 01:35

Yup, du har blandat ihop det med den riktiga Spotify appen som inte har släppts än. Folk verkar gissa på att den kommer i samband med iPod eventet, men det är bara rykte.

• Medlem
  • Värmdö
  • 2009-09-07 06:48

Verkar ha kommit nu:
http://www.99.se/program-spel-foer-ipod-iphone/270058-spotify-nu-aer-haer.html

Stänger denna tråd, om waxpack menade riktiga Spotify så får du gärna posta om i nån annan spotify tråd.

1
Bevaka tråden