Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem, med reg. på appstore.

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

fick just min iphone 3gs, och nu när jag ska regga mig på apps store, och skriva in telenummer så får jag detta felmeddelande, konstant: "

please enter at most 10 letters for number for Title

". Har testat alla möjliga telefonkombinationer, men får hela tiden samma fel meddelande. Detta börjar bli irriterande! Hjälp mig.

Senast redigerat 2009-09-07 17:26
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-09-07 17:14
Ursprungligen av blodsugare:

fick just min iphone 3gs, och nu när jag ska regga mig på apps store, och skriva in telenummer så får jag detta felmeddelande, konstant: "please enter at most 10 letters or numbers for Title". Har testat alla möjliga telefonkombinationer, men får hela tiden samma fel meddelande. Detta börjar bli irriterande! Hjälp mig.

Prova med +46 först. Och stryk första nollan i telefonnumret.
Så 0551-34567 blir +4655134567

tro mig, gjort det. när det är + klagar den. måste vara 046..

nu lyser inte Phone rött längre. Men under billig adress står fortfarande meddelandet,

tog ett foto hur det ser ut:

gick in på apple.se och loggade in på mitt konto så ändrade jag lite i infon där, och vipps så gick det.

  • Avstängd
  • International user
  • 2009-09-07 19:35

Vore bra om du sa typ av info som behövdes ändras (behöver ju inte säga vad dock) så man vet år 2047 när man får sin egen iPhone och kanske får samma problem

1
Bevaka tråden