Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 3GS Backlight problem..

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan..

Köpte min första iPhone nu när 3GS.en släpptes och har märkt vid ett par tillfällen att när jag väcker telefonen så tänds inte bakgrundsbelysningen på telefonen... alltså jag ser ikonerna lite svagt men skärmen lyser inte upp..

Genom att låsa den och väcka den igen löser problemet, eller om jag går in i ljusstyrka och drar i reglaget lite så tänds skärmen.. dock lite störande efter x antal gånger.

Gjorde en sökning på nätet och hittade denna tråden:
Backlight issue with 3gs. - Mac Forums

Så jag verkar inte ensam om det iaf...

Är det någon mer än jag här som har upplevt detta problemet?

//Peter

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-09-08 16:10
Ursprungligen av Evoleus:

Hejsan..

Köpte min första iPhone nu när 3GS.en släpptes och har märkt vid ett par tillfällen att när jag väcker telefonen så tänds inte bakgrundsbelysningen på telefonen... alltså jag ser ikonerna lite svagt men skärmen lyser inte upp..

Genom att låsa den och väcka den igen löser problemet, eller om jag går in i ljusstyrka och drar i reglaget lite så tänds skärmen.. dock lite störande efter x antal gånger.

Gjorde en sökning på nätet och hittade denna tråden:
Backlight issue with 3gs. - Mac Forums

Så jag verkar inte ensam om det iaf...

Är det någon mer än jag här som har upplevt detta problemet?

//Peter

Inte jag men en person i tråden du länkade till säger att OmniFocus kan vara orsaken. Har du det installerat?

Nope jag har inte OmniFocus installerat...

• Medlem
  • Järfälla
  • 2009-09-12 03:24

Det låter som en bugg! Antingen så lämnar du in den eller så väntar du på uppdateringar!

Jag har samma problem dock med en 3G och 3.1.

Det är inte Automatisk ljusstyrka som är på och spelar ett spratt?

1
Bevaka tråden