Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Uppdatering: Det blev iPod nano som fick video, Apples svar på Flip-kameran. Och äntligen en FM-radio i en iPod. iTunes 9 med LP-format (det som gick under kodnamnet cocktail). iPhone OS 3.1. Och mycket annat.
Jag med. Det känns bara synd att det kom först nu. Under alla år som iPod-användare saknade jag det mycket mer än jag gör nu när jag har iPhone (och därmed kan lyssna via webben, även om en riktig FM-radio är bättre).
Fråga är, är detta starten på en ny trend? Kommer iPod touch och iPhone också att få FM-radio i kommande versioner?
Jag kan inte se det nämnas någonstans att man kan fotografera med nanons kamera.
Är det alltså endast en videokamera? Varför har de i så fall gjort det så?
Jag kan inte se det nämnas någonstans att man kan fotografera med nanons kamera.
Är det alltså endast en videokamera? Varför har de i så fall gjort det så?
Det är faktiskt lite guts att våga kapa en funktion sådär i sista minuten, tycker jag. Uppenbarligen var planerna på en kamera i touchen långt gångna med prototyper som ledde till läckta och korrekta bilder, och att även Gruber med sina trovärdiga källor hade fel.