Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har nu haft min iphone 3gs vit i några veckor och har satt på invisible shield på båda sidorna. För några dagar sedan märkte jag att den har ändrat färg. När jag håller den i vissa vinklar så blir den rosa. Det är där det står iphone och sedan som en rand upp( Absolut inte hela alltså). Men jag ser det bara i vissa vinklar. Tittar jag riktigt nära och noga finns dem inte där. Men det är störande och rätt fult. Det är en aning svart också. Är det bara jag som har fått det så här eller känner någon igen sig med sin 3GS?
Är det inte faligt att blanda in sånt? jag har typ betalat 250 kr på invisbile shield. ska jag behöva ta bort den? eller ska jag tvätta ovanpå skölden?
Är det inte faligt att blanda in sånt? jag har typ betalat 250 kr på invisbile shield. ska jag behöva ta bort den? eller ska jag tvätta ovanpå skölden?
Du får välja. Ha IS och en rosa baksida, eller ta bort IS och tvätta.
Eftersom det är iPhonens plast som missfärgas, hjälper det inte att tvätta ovanpå IS.
Nej, det är inte farligt, varken för dej eller plasten.
vissa telefoner i USA mestadels har blivit rosa pga av plasten på baksidan inte är speciellt värmetålig och därför blir rosa typ... är vad jag hört iaf
vissa telefoner i USA mestadels har blivit rosa pga av plasten på baksidan inte är speciellt värmetålig och därför blir rosa typ... är vad jag hört iaf