Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Fick hem min 32gb 3gs för någon dag sedan och den är verkligen underbar
Men nu är det dags att köpa en dock till den, tänkte att vi kunde ha en tråd där vi samlar de som är snyggast gärna med länk till var man kan köpa etc. Vad säger ni?
Stor och fet, men är man intresserad av att plocka fram digitala signalen och gå förbi den interna Dac:en så är det den här som gäller Wadia. Inte så fasligt dyr faktiskt, men det ingår ingen Dac så det blir inte så billigt ändå kanske..
Stor och fet, men är man intresserad av att plocka fram digitala signalen och gå förbi den interna Dac:en så är det den här som gäller Wadia. Inte så fasligt dyr faktiskt, men det ingår ingen Dac så det blir inte så billigt ändå kanske..
Archangel: Det var ju skumt, såg det nu. Jag är dock inriktad på docks som man kan använda för att man ska få ut så bra ljud som möjligt. Gäller även mina tidigare förslag som både är snygga och förmodligen välljudande (har inte hört själv - funderar på att köpa Pro-Ject). Jag tycker det är helt meningslöst att köpa en dockstation som i princip bara är en batteriladdare.