Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leopard "hänger" sig av Transmission

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .

uTorrent fungerar helt felfritt för mig. Jag hade samma problem med transmission. Hade dock hoppats på att en lösning hade kommit, då jag bytte för ett bra tag sedan, men icke!

• Medlem
  • Täby
  • 2009-07-29 12:39

Det är uTorrent jag länkar till, namnet på länken tog 99.se själv från sidan Och ja utorrent är att rekomendera

• Medlem
  • Täby
  • 2009-07-31 12:05

Nu rensar jag lite i tråden för det blir hårklyverier och det är ingen som skall behöva läsa igenom femton inlägg med rappakalja från varken dig eller mig lappen71.

Det går att välja filer i uTorrent... MEN inte innan man har börjat ladda ner.
Så förtydligat o klart.

• Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2009-07-31 18:30

Tack att förtydligar

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-20 01:54

Min Transmission port lägger av hela tiden eller torrents fastnar. Nu skiter jag i den och textar VUZE istället, efter att den sista nedladdningen blir klar (men lär ju bråka ca 33 gånger till innan..)

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-23 00:01

Har kört AZUREUS i flera år men gav upp den nyligen (Gillar inte slö Java-gucka ser ingen mening med Vuze som bara gjorde den sämre), testade Transmission men blev aldrig kompis med Gui.t samt att det verkar finnas issues om hur den arbetar....
Bytte till uTorrent (för Mac ofc) och visst är den inte 1.0 ännu och funktioner saknas men på det stora hela så är jag nog kanonnöjd, den är snabb som Blixten och gör jobbet!

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2009-10-02 15:57

Jag kör transmission 1.75 och den äter upp allt ledigt minne och gör om det till "inaktivt minne" vilket slöar ner datorn rejält..... för att få bukt med minnesproblemet måste jag starta om datorn, ska jag behöva byta ut transmission?

Tar en evighet att stänga ner också.

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2009-10-02 19:11

Har installerat utorrent och provar med det istället, har varit nöjd med det på pc-tiden.

• Medlem
  • Sollentuna
  • 2009-10-03 11:08

Jag måste uppenbarligen kolla upp det här noggrannare, för jag upplever inte detta problem på en iMac med 4GB (modell från julen 2007) och en MacBook Air rev A.

Bevaka tråden