Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför blir telefonen inte jailbreakad?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Varför blir telefonen inte jailbreakad?

Har kört flera gånger via redsnow och det står att den är klar och så.. låter ju fint MEN.. när man sen kollar i mobilen finns inget cydia (stavning?) eller någon anorlunda firmwire

vad ska jag göra?

Har en Iphone 3G (3.1)
windows...btw

Jag hade det problemet i Windows. Körde sedan på Macen och då funkade det direkt. Jag har sedan dess spårat problemet till Vista 64-bit. Det funkade nämligen utmärkt med Vista 32 & XP. Kan det vara nåt sånt?

Ursprungligen av gauntman:

Jag hade det problemet i Windows. Körde sedan på Macen och då funkade det direkt. Jag har sedan dess spårat problemet till Vista 64-bit. Det funkade nämligen utmärkt med Vista 32 & XP. Kan det vara nåt sånt?

Nepp då jag sitter på windows 7. Fast det är ju ännu nyare så det kanske kan va så..

  • Medlem
  • International user
  • 2009-09-28 22:18

Vilken guide följer du?

Citat:

Nepp då jag sitter på windows 7. Fast det är ju ännu nyare så det kanske kan va så..

Testade just att köra på W7 RC och där funkar det inte för mig heller. Kan vara någon olycklig kombination av 64-bits drivrutiner som spökar. Inte nödvändigtvis det för telefonen utan kanske för annan hårdvara som vi råkar ha gemensamt.

Ursprungligen av gauntman:

Testade just att köra på W7 RC och där funkar det inte för mig heller. Kan vara någon olycklig kombination av 64-bits drivrutiner som spökar. Inte nödvändigtvis det för telefonen utan kanske för annan hårdvara som vi råkar ha gemensamt.

Testade att köra på en vista dator med samma resultat...

1
Bevaka tråden