Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad heter fältet i Mail.app?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vad heter fältet längst ner i fönstret på ett mail i mail.app? Ni vet det där fältet där man kan kontrollera hur stort mailet är och hur stora bilderna från iphoto ska vara.
Och hur gör jag för att få fram det om det försvunnit?

Ingen aning vad den heter, men för mig visas den bara när jag bifogar en bild eller annan fil i mailet på samma sätt som du visar på din bild.

Ursprungligen av Mikael E:

Ingen aning vad den heter, men för mig visas den bara när jag bifogar en bild eller annan fil i mailet på samma sätt som du visar på din bild.

På min iMac, från vilken skärmdumpen är tagen, ligger fältet alltid där. Men på kompisens MacBook har det helt plötsligt försvunnit och jag har suttit å letat mig blå efter någon liten hämlig inställning någonstans. Vi har båda senaste versionen av Leopard och Maill.app

Det ska dyka upp om du drar in en stor bild. Vet inte om det går att få fram det annars.

• Medlem
  • Växjö
  • 2009-09-29 13:50

Undrar också? Kommer bara fram hos mig när jag skickar bilder, ser inte sammanlagda storleken på PDF-filer vilket jag saknar från innan...

1
Bevaka tråden