Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone 3GS vs HTC Hero

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Solna
  • 2009-09-29 15:39

Hej,

Jag har pratat med en del folk som vill köpa HTC Hero Android och tyckt att man borde satsa på den om man tittar på Androids utveckling, framtidsmässigt och funktionerna som att köra multitask etc.

Jag fick min nya Iphone 3Gs förra veckan och utan tvekan tycker jag att "designmässigt" är den snyggare än HTC Hero. Jag kommer forsätta med min Iphone i alla fall.

Tror ni att Android kommer gå om Apple, tekniskt? / Att Hero går om Iphone?

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2009-09-29 15:54

Det finns redan en tråd där du kan mumla om Hero med likasinnade.
http://www.99.se/mobiltelefoner/269093-htc-hero.html

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-29 15:54

Största problemet nu idag är att rappheten finns inte i Android, sedan är nog smaken som baken. Vissa saker är smartare med Android, andra saker är smartare med iPhone.

Samtidigt så älskar jag min iPhone

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-29 16:22

Android kommer förhoppningsvis bli en värdig utmanare till iPhone os som plattform så småningom.

vid det laget är nog Htc Hero väldigt bortglömd dock....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-30 00:02
Ursprungligen av Samie:

Tror ni att Android kommer gå om Apple, tekniskt? / Att Hero går om Iphone?

Nja, Hero kommer aldrig att "gå om" iPhone. Däremot är jag rätt säker på att marknaden och marknadsandelarna för iPhone/Android kommer att se väldigt annorlunda ut om ett år. Android-applikationer skriver man i Java och det kostar INGENTING att köra sina egenutvecklade applikationer direkt på telefonen. På iPhone-sidan kostar det ~1000 kronor per år för att överhuvudtaget få kör en applikationer på en iPhone.

Google kommer nog att bli minst lika stora som Apple på telefonsidan om 1-2 år. Just nu förefaller dock iPhone vara den stora vinnaren, men jag är säker på att det bara tillfällgt.

/B

1
Bevaka tråden