Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Elgato eyeTV för iPhone, får inte kontakt!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2009-10-03 17:18

Har skaffat eyeTV till min iPhone 3G och försöker ansluta till min MacBook via en gammal Airport Extreme. Får inte kontakt.

Har kryssat i "Enable access" och försökt med "Use My EyeTV" men får resultatet "Router Incompatible".

Har försökt portkoppla port 2170. Vad mer kan jag göra? Verkar ju som att det är något som är fel inställningarna i Airporten.

  • Medlem
  • Säffle
  • 2009-10-03 20:05

Jag la in min igår och fick det inte att funka. I dag startade jag och testade då funkade allt?!

  • Medlem
  • 2009-10-05 14:19

Har senaste versionen. Fungerar inte!

När jag startar eyeTV så frågar det om jag vill acceptera anslutning från iPhone app och jag har svarat ja.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-10-05 18:08
Ursprungligen av Moi:

Har senaste versionen. Fungerar inte!

När jag startar eyeTV så frågar det om jag vill acceptera anslutning från iPhone app och jag har svarat ja.

Har du verkligen laddat ner den senaste builden från länken ovan? För om du bara kollar med programmets inbyggda uppdaterare får du inte den senaste...

  • Medlem
  • 2009-10-05 14:42

Omstart och avstängd brandvägg så rullade det igång. Men det är segt...tar upp emot en minut innan man får bild.

1
Bevaka tråden