Hej allesammans!
Jag är iofs inte ny - har varit medlem här på 99.se sedan 2008 (var med tidigare men hade ett annat medlemsnamn då ) - men har inte varit så aktiv, något jag hoppas det kan bli lite ändring på nu. Därför tänkte jag att det kunde vara på sin plats med en ny liten snabbpresentation.
Några av er kanske känner igen mig sedan tidigare, jag har fram tills i augusti varit redaktör och skribent för svenska MacWorld och varit deras iPhoneexpert. Har ni följt livebevakningarna från Apples event har ni läst mina referat, och läser ni MacWorld har ni säkert sett en del artiklar av mig.
Numera jobbar jag som informatör/webbredaktör på en statlig myndighet här i stan, och vid sidan av det driver jag min egen Apple-inspirerade blogg med tester, smarta tips för OS X och iPhone och lite allmänt om livet som frilansare (får man göra smygreklam här? ).
Jag brinner för iPhone, Mac och allt med det där lilla äpplet på! Och nu är jag här igen - hoppas jag kan dela med mig lite av mina kunskaper - 99.se är ett bra ställe att få hjälp med när det krånglar med något där hemma tycker jag, vill gärna bidra till det!
Om det är OK med moderatorerna delar jag gärna med mig av mina tester och tips! Let me know!
/JLS