Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny uppdatering dödade iphone. :(

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

3.1.2 har jag just försökt att installera. Efter att den arbetet på bra i bakgrunden så kommer det upp ett felmeddelande. Telefonen är tömd och den står i "connect to iTunes, emergency call" - På datorn står det:

Och jag är därmed låst. Jag har startat om både telefon och dator - kollat att allt jag har är uppdaterat (iTunes 9.01 etc). Någon som har koll på hur man kan lösa detta? Det som gör mig mest ledsen är att jag gjort en farlig massa teckningar med mitt nyligen inköpta sketchbook och jag är rädd att de nu försvunnit.

Någon som vet hur man kan tvinga att gå tillbaka till en backup?

• Medlem
  • Stenungsund
  • 2009-10-09 13:29

Vet inte riktigt hur man ska lösa problemet.. Men iPhone gör ju automatiska backuper varje gång man syncar, så dina teckningar borde vara safe i alla fall

• Medlem
  • Stenungsund
  • 2009-10-09 13:44
Ursprungligen av Rytterfalk:

3.1.2 har jag just försökt att installera. Efter att den arbetet på bra i bakgrunden så kommer det upp ett felmeddelande. Telefonen är tömd och den står i "connect to iTunes, emergency call" - På datorn står det:

Och jag är därmed låst. Jag har startat om både telefon och dator - kollat att allt jag har är uppdaterat (iTunes 9.01 etc). Någon som har koll på hur man kan lösa detta? Det som gör mig mest ledsen är att jag gjort en farlig massa teckningar med mitt nyligen inköpta sketchbook och jag är rädd att de nu försvunnit.

Någon som vet hur man kan tvinga att gå tillbaka till en backup?

Annars kan man ju också prova att högerklicka på iPhonen i itunes och välja återskapa från säkerhetskopia?

Little snitch ställde till det! Även om iTunes och Apple överlag får full tillgång till internet så stoppade snitchen något som fick updated att inte slutföras. Så, snitch är tillfälligt avstängt OCH efter att ha betalt för upplåsning i juli i år så är det först nu som upplåsningen gått igenom. Fick just meddelandet! Woohoo. Bättre sent än aldrig!

1
Bevaka tråden