Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Det är bråttom och erbjudandet är bara idag!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena.
Jag har hamnat lite dåligt till med plånboken och säljer därför min iPod Touch 16gb (1gen).
Det är bråttom och erbjudandet är bara idag!
Jag vill ha 1500:- för den.

Med fins:

Kartong
Laddare
471 Köpta itunes låtar
Hörlurar från AKG

Skicka ett PM här om du är intresserad.
Som sagt gäller priset enbart idag.

Den fins i Stockholm

Är det inte bättre att lägga en annons i säljes? Sen är väl inte 1500:- någon bra deal för en 16GB 1G, eller? Låtarna kommer ju ändå försvinna när man synkar med sin egen dator, då det är dina låtar.

Ursprungligen av Marcus_R:

Är det inte bättre att lägga en annons i säljes? Sen är väl inte 1500:- någon bra deal för en 16GB 1G, eller? Låtarna kommer ju ändå försvinna när man synkar med sin egen dator, då det är dina låtar.

Jo.
Men hitta inte vart:s

1500:- är väl ett dunderpris?!
Hur mkt skulle du ge för den?

Går väl att föraöver inköp från poden till datorn innan sync

Vet bara att jag sålde en 8GB 1G i mars i år, och då fick jag 900kr, men kan hända att du får ut det du begär, är ju upp till köparen att bestämma

Här skall du posta om du har en annons: http://www.99.se/ipod-iphone-saeljes/

• Medlem
  • Göteborg
  • 2009-10-11 15:24

Jag vill ha 2K för min 16 GB 2G. Eftersom 3Gn är så snusigt billig så måste man snusk-sänka priserna.
Hur du ska lyckas få över låtarna är för mig ett mysterium. Måste man inte ha dem kopplade till sitt iTunes-konto?

Ursprungligen av ecth:

Jag vill ha 2K för min 16 GB 2G. Eftersom 3Gn är så snusigt billig så måste man snusk-sänka priserna.
Hur du ska lyckas få över låtarna är för mig ett mysterium. Måste man inte ha dem kopplade till sitt iTunes-konto?

Okej.
Jasså, är det på det viset?

Ursprungligen av ecth:

Det beror helt på om det är gamla legacy-filer eller inte. Är det nya filer inköpta efter att iTunes Store slutade med DRM på musik kan man kopiera och flytta dem hur man vill.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2009-10-11 15:30

Jag vet inte. Jag tror att det är så.

Kan någon moderator flytta tråden kanske?

Var hade du tänkt dig den? Om du vill ha en diskussion i tråden kan den av tekniska skäl inte ligga bland radannonserna.

1
Bevaka tråden