- Robban G
- Medlem ●
- Göteborg/Maastricht
Precis släppts
Här är nyheterna
This update contains bug fixes and improvements, including the following:
- Resolves sporadic issue that may cause iPhone to not wake from sleep
- Resolves intermittent issue that may interrupt cellular network services until restart
- Fixes bug that could cause occasional crash during video streaming
Gav upp. Det laddade bara ner några kilo - skulle ta 4 timmar enligt beräkningen i iTunes :-D. Jezez. Förr var sällan Apples servrar överbelastade så här grymt. Får vänta några dagar.
Skumt, min ska ta allt som allt 3 min.
Prova igen, det tog bara några minuter för mig med så förhoppningsvis fungerar det bättre för dig nu.
Gav upp. Det laddade bara ner några kilo - skulle ta 4 timmar enligt beräkningen i iTunes :-D. Jezez. Förr var sällan Apples servrar överbelastade så här grymt. Får vänta några dagar.
- Resolves sporadic issue that may cause iPhone to not wake from sleep
Oändligt välkommet! Hade en helt hopplös dag i tisdags då min iPhone 3G bara tjurskalligt tvärvägrade svara på vilken knapptryckning som helst flera gånger under dagen. Mindre bra när man ska läsa e-post eller skicka viktiga SMS! Nåväl. Får väl se om det blir något bättre nu.
Oändligt välkommet! Hade en helt hopplös dag i tisdags då min iPhone 3G bara tjurskalligt tvärvägrade svara på vilken knapptryckning som helst flera gånger under dagen. Mindre bra när man ska läsa e-post eller skicka viktiga SMS! Nåväl. Får väl se om det blir något bättre nu.
Min också. Igår.
Yes!!
Gick ju fort! Hoppas detta nu löser mina homerun-anslutningsproblem.
Ipod Touch OS 3.1.2 ute också....
31 minuter! Yes, yes.
Min gissning är att han syftar på att de i föregående uppdatering verkligen följde de säkerhetskrav som exchange ställde, medans i 3.0 så hade Apple någon form av workaround som gjorde att synk med exchange fungerade även fast man inte följde det fullt ut (kommer inte ihåg om det var på protokollnivå eller funktionsmässigt).
Min gissning är att han syftar på att de i föregående uppdatering verkligen följde de säkerhetskrav som exchange ställde, medans i 3.0 så hade Apple någon form av workaround som gjorde att synk med exchange fungerade även fast man inte följde det fullt ut (kommer inte ihåg om det var på protokollnivå eller funktionsmässigt).
Okej, ser inte det som ett problem. Mer än fix AV ett problem
Navigon slutade fungera:'(
Har gjort en total återställning, får se om det funkar i morgon när jag ska ut och åka. Rapporterar vidare.