Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes-synkning raderar musiken på iPoden!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2009-10-12 21:52

Kan inte säga att den senaste versionen av iTunes har gjort mig särskilt glad så här långt. För andra gången sedan jag uppdaterade så har nu all musik raderats från min iPod efter synkning med datorn. Det kommer inte upp några felmeddelanden under synkningen, utan när jag efteråt försöker använda iPoden står det att det inte finns någon musik på den. När jag sedan ännu en gång ansluter den till datorn står det att det krävs en omstart av iPoden och all musik, alla bilder och alla spellistor måste föras över igen.

Någon annan som råkat ut för detta?

Huller om buller

Nej har inte samma problem, mitt problem med den nya Itunes äratt den kastar in låtarna huller om buller dvs en skiva som ligger som ett album i itunes lkan delas upp och ligga som låtar i tex cover flow.....

Myvket irriterande någon som vet hur man kan lösa detta?

Ursprungligen av Monty:

Kan inte säga att den senaste versionen av iTunes har gjort mig särskilt glad så här långt. För andra gången sedan jag uppdaterade så har nu all musik raderats från min iPod efter synkning med datorn. Det kommer inte upp några felmeddelanden under synkningen, utan när jag efteråt försöker använda iPoden står det att det inte finns någon musik på den. När jag sedan ännu en gång ansluter den till datorn står det att det krävs en omstart av iPoden och all musik, alla bilder och alla spellistor måste föras över igen.

Någon annan som råkat ut för detta?

Har du aktiverat ''Hantera musik och video manuellt''?

1
Bevaka tråden