Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Bluetooth är numera standard för tangentbord och mus (nya iMac'arna) men man har inte ens ett trådlöst alternativ till iPhone-lurar. Om det är NÅGONSTANS man vill inte vill trassla med sladdar så är det ju i KLÄDERNA.
Vänta, det är inte bara Apple som är konstiga, iPhone-ägarna är lika konstiga som står ut med det. Uppenbarligen.
Vi håller på att testa två just nu som Plantronics säger ska funka till ALLA iPhones. Jag (Daniel) testar personligen Dicovery 975 och än så länge fungerar det utmärkt. Jag hör folk, folk hör mig OCH det är snyggt (för att vara ett BT-headset).
Vi testar även VoyagerPro och vad jag hört funkar det också ypperligt.
Japp, men bygeln är i hårdplast och går lätt sönder. Dessutom måste man använda medföljande adapter för att ladda via USB.... de borde gjort kontakten på headsetet som en vanlig USB istället.
Låter rätt bra dock, och väldigt lätt, känns inte att den sitter där.
Om man har en bluetooth handsfree med A2DP, kan man då använda den när man tittar på film på sin MacBook Pro, t.ex. med programmet VLC? Eller fungerar A2DP bara till musik och telefonsamtal (Skype)? Tack på förhand.
Om man har en bluetooth handsfree med A2DP, kan man då använda den när man tittar på film på sin MacBook Pro, t.ex. med programmet VLC? Eller fungerar A2DP bara till musik och telefonsamtal (Skype)? Tack på förhand.