- Johan Sjöholm
- Medlem ●
- International user
I'll be there!
Skrevs ursprungligen av Nurell
Man skulle kunna kolla med Ryanair om man kan ordna en gruppresa, eller rättare sagt så skulle jag kunna kolla det. Det är skillnad på att boka via webben och att åka dit och hänga över disken och prata med dem. (Vet jag av erfarenhet).
Finns det intresse från fler så kan jag åtaga mig att kolla upp det.
Javisst! Det låter fin fint! Helt klart intresserad!
/arvid
Precis kommen frrån en helg i Paris (nåja, förra helgen). Vi bodde mycket nära Mässan faktiskt. Paris är mysigt, men dyrt...Vi köpte varsin Kilkenny, fat, 0,5l sista kvällen... 9Euro...styck!
Nåja, registrering klar, flygbokning sker imorrn
just nu känns det som att det blir en formlig invasion av 99macare...
Hej!
Har precis registrerat mig för AppleExpo. Funderar på att hyra minibuss och köra ned tillsammans med två kompisar. Fler som vill ha plats eller har annat förslag?
Jag undrar om någon som har varit på ett Expo om priserna på Mac – Datorer är biligare än de som finns på svenska applestore?? Annars tänkte jag köpa en Mac i Frankrike
Problemet är bara de franska tangentborden. De är jättekonstiga.
(Ingen särskilt snygg skärmdump, men men...)
Ja kommer nog jag också. Men om de lönar sig att bila? Har ju knappt tre timmar till franska gränsen.
Nä. jag flyger. Enligt falk.de är det 82,8 mil till Paris. Sååå j-kla kul är det inte att köra bil...
Tänkte också dyka upp. Några fler av Göteborgs-maccarna som skall ner?
Jag skall bila ner. Kvarta i bilen och återuppliva mina gamla bus(s)år. Eventuellt skall min son följa med för att göra ett skolarbete om KeyNote och AppleExpo. Han går på en Macdominerad skola så det skulle passa bra.
Har någon övernattningsmöjlighet i Paris kanske man kan dela på resan, har plats för sex passagerare från GBG och neråt, annars slänger jag ut några säten och in med madrass. Om inte annat vore det kul att stråla samman när man väl är nere.
See ya /PapaC
Jag funderar på att åka ner ifrån Göteborg och har beställt biljetterna till mässan. nu är det bara frågan hur man tar sig dit till lägsta pris.... (om man kanske kan hänga på PapaC ner
Åker ner till mac mässan som är i Köln 23-25/6 också, ser ut som det blir bilen som är billigaste alernativet (billigaste flyget om man åker på lördagen 3700.-)
Någon som vill hänga på?
Mikael
Skrevs ursprungligen av mondo65
Mike's Bike Tours har börjat med SEGWAYS i Paris!
Känns lite dyrt med 70euro för att rulla runt på en sån där mojäng en endaste dag.
Men att prova gratis runt ett kvarter hade vart intressant så klart
Är det INGEN annan som är sugen på att besöka Paris?
Ska dit med flickvännen, planen är att hon går å kollar konst på Louvre och jag drar till AppleExpo.
Vi flyger och har ännu inte bestämt om vi ska bo hos en vän eller ordna något eget, typ hotell eller lägenhet.
Jag har seriösa planer på att åka ner.
Min flickvän tyckte det verkade som en bra idé, förutsatt att hon får shoppa när jag kollar keynote/mässa.
Jag vet inte riktigt hur det blir än, men planen är att flyga från Skavsta med Ryan Air på lördagen och hem på tisdagen eller onsdagen. Då hinner man göra Paris först, och sen avslutar man med keynote och mässa.
Jag har fått in en 14-personers Fiat Ducato Buss på återtag nu. Den står på parkeringen utanför lagret nu.
Jürgen tyckte det var jättekul att åka runt i den - det skulle nog få plats en massa ölbackar i den också
Om jag fixar ett 50-liters fat med öl (Augustiner såklart), hämtar du mig i München då Martin?
Sambon gillar inte Paris. Hennes ex bor där. Och mitt program är fortfarande rätt tajt, får besök den veckan.