Nu har jag en Fullt fungerande Windows 7 64-bit Pro Engelsk (klarar inte av svenska operativ) installerad på Min MacPro 1.1.
Länken ovan gjorde det superlätt!
Det som behövs:
Din windows skiva, Img burner (gratis, sök på google) en valfri windows pc med dvd brännare, länken ovan för instruktioner och en winrar av modellen nyare. Kasta in din skiva i pc'n. Öppna img burner -> välj att skapa en iso av skivan. Skapa de 3 mapparna i rooten på c:. Extrahera innehållet i iso filen med winrar till rätt mapp och lägg den nerladdade filen ifrån länken i tidigare inlägg. Öppna CMD ("dos") och skriv in det som står i länken ovan.
När det är gjort så skapar "dos" en ny iso fil och det är den du bränner med img burner (img->disc)
I OSX så följer du bara Bootcamp instruktionerna och installationen börjar. Installationen tog 20 minuter för mig, bör inte ta så mycket lägre för "er!
Det ända som inte riktigt fungerade var drivrutinerna från SN skivan... Den vill ha bootcamp64 - får ta reda på vad som ska göras!
Mod - skapa gärna en Sticky av länken o döp den till "Installera win 7 64 på en Mac Pro 2006" - tror inte jag är ensam om att vilja ha det installerat! (Dax att spela homm3! hehe... )