Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag blir inte klok på vad jag ska göra med ipsw filen efter jailbreak med pwnage tool

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har gått igenom steg för steg i pwnage tool 3.1.4 för min iPhone med 3.1.2 OS. Programmet skapar en fil på skrivbordet som jag ska använda för att återställa min iPhone med i iTunes. Nu blir jag fundersam. Hur ska jag göra det?

Varför starta en ny tråd?
Vilken guide följer du? Eller experimenterar du bara fram ett resultat?

Förlåt. Men jag gänner mig ganska dum. Har använt google och det mesta slutar här: Dev-Team Blog men hittar liksom ingen information. En länk till en guide vore snällt

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-28 13:31

iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your iPhone 3G on OS 3.1.2 Using PwnageTool (Mac)

Du har väl fastnat någonstans efter STEP 8 i ovanstående guide, där du ombeds ladda din iPhone med den IPSW-fil som du byggt och sparat på din desktop...

Håll ned Option och tryck på Restore men bara efter att du satt din tellifån i DFU läge

Skitbra! Tack. Brukar verkligen inte behöva ställa dessa frågor i Forum. Men nu krävdes det ändå. Tack.

någon som kan hjälpa mig

jag har suttit här 5timmar utan att lösa problem

jag har en iphone 3gs låst till tre
försökte jailbreak via blackweather
jag installerade prg sen hände inget ha provat många ggr.

jag har 3.12 7d11 modemfirmware 05.11.07

tusen tack
Lena

Ursprungligen av tontella:

någon som kan hjälpa mig

jag har suttit här 5timmar utan att lösa problem

jag har en iphone 3gs låst till tre
försökte jailbreak via blackweather
jag installerade prg sen hände inget ha provat många ggr.

jag har 3.12 7d11 modemfirmware 05.11.07

tusen tack
Lena

Ta det i den här tråden: http://www.99.se/upplasning-jailbreak/271301-blackra1n-aer-ute.html

1
Bevaka tråden